7 avantatges contrastats de vendre entrades online

Publicat per Esteve el

Avantatges de vendre entrades online

Vendre entrades per Internet s’ha convertit en una necessitat per a moltes entitats i empreses que organitzen esdeveniments oberts a la població i que volen cobrar uns diners per oferir aquest tipus de servei.

L’oferta d’activitats d’oci cada vegada és més gran i la competència per aconseguir públic és considerable. És per això que limitar-te a vendre entrades “com ho has fet sempre” redueix molt les possibilitats d’aconseguir que la gent assisteixi a l’acte que has programat.

Actualment, fer que els futurs espectadors només puguin adquirir la seva entrada en un lloc físic i en uns horaris concrets i restringits no és la millor fórmula perquè acabin comprant el tiquet que els ofereixes.

És per això que la venda online és un suport indiscutible per facilitar la venda de tiquets o la inscripció a un acte: pots tenir la taquilla oberta les 24 h del dia i permets al client fer la compra des de qualsevol lloc del món.

En aquest article t’explicarem, doncs, els 7 avantatges principals de vendre entrades online.

Estàs a punt? Som-hi!

Vendre entrades per Internet té avantatges

¿Formes part del departament de Cultura d’un Ajuntament i no veneu prou entrades per a les obres de teatre que programeu?

¿Portes una sala de concerts i sempre està mig buida d’espectadors?

¿Pertanys a un cineclub i us sobren desenes d’entrades a cada projecció que feu?

¿Organitzes tallers habitualment i vols que s’hi inscriguin el màxim nombre possible de persones?

¿Vols que l’activitat esportiva del teu poble guanyi participants?

Si has respost afirmativament alguna d’aquestes preguntes vol dir que t’agradaria aconseguir més assistència a les teves propostes. A continuació t’explicarem els principals avantatges de vendre entrades o fer inscripcions per Internet.

És la millor manera d’aconseguir més afluència.

1. Amplia el teu públic potencial

Ja sigui per comoditat o per costum, cada cop hi ha més gent que només compra certs productes a través d’un web. I és que molts usuaris, si s’han de desplaçar per comprar una entrada, no la compren.

El volum de negoci en aquest suport no para de créixer, com ho il·lustra el següent gràfic.

Gràfic del creixement del comerç electrònic a Espanya

Font: https://www.torrysoft.com/.

En el nostre dia a dia, sempre tenim mil coses a fer i tot sovint busquem un moment entremig de les nostres obligacions per dur a terme aquest tipus de tràmits. Si no són senzills de realitzar, la compra es va posposant indefinidament i amb freqüència no s’arriba a produir.

Això és important sobretot per aconseguir nous clients: facilitar-los la vida simplifica el procés de compra i, per tant, amplia moltíssim les possibilitats que acabin adquirint l’entrada. Però aquesta via també facilita la compra al teu client habitual i, a més, el fidelitza.

2. Facilita el pagament al teu client

Vendre per Internet possibilita que el teu client pugui pagar les entrades o inscripcions des del lloc que vulgui, a través del dispositiu que desitgi i en el moment que li vagi millor, 24 hores 7 dies a la setmana. Tot sovint, aquesta diversitat d’opcions és decisiva a l’hora de fer l’acte final de compra.

D’altra banda, el pagament per part del client es porta a terme de manera totalment segura gràcies a les passarel·les de pagament i als terminals punts de venda (TPV) virtuals. Ara per ara els webs garanteixen una transacció absolutament protegida i fiable.

3. El cost per al promotor és molt baix

Tot i que la despesa per al promotor varia segons el sistema de venda que es fa servir, el cost de vendre entrades online per al promotor és molt baix en comparació amb els beneficis que aporta. A més, en el cas de la plataforma Entràpolis, no hi ha ni cost d’alta ni de manteniment.

Tan sols s’ha d’abonar un tant per cent de comissió per entrada venuda des de només el 2,5 % (més IVA). A més, si el teu acte és gratuït no cobrem res: si tu no cobres, nosaltres tampoc!

Bàner per donar-te d'alta a Entràpolis

4. Els comptes clars

Mitjançant aquest procediment no t’has de preocupar de la facturació, ja que es genera automàticament. I els diners procedents de la venda dels tiquets del teu esdeveniment s’ingressen en el compte indicat al cap d’un màxim de set dies de la finalització de l’acte.

5. No cal imprimir les clàssiques entrades

Venent les teves entrades online, també t’estalvies el cost d’encarregar a la impremta les entrades típiques de qualsevol esdeveniment, ja que són els usuaris els que porten el tiquet imprès de casa. A més, si fas servir la plataforma Entràpolis tens l’opció d’afegir-hi el logotip de la teva empresa o entitat.

Amb tot, cal tenir en compte que no és obligatori imprimir l’entrada: els usuaris poden descarregar-la en el seu mòbil i ensenyar-la des del mateix dispositiu. Amb la qual cosa, també s’estalvia paper i tinta, i ajudem a millorar el medi ambient entre tots plegats.

Què et sembla?

6. Possibilita la gestió centralitzada de vendes i assistents

Un altre dels avantatges de vendre entrades o fer inscripcions per Internet és que amb aquest sistema pots consultar com van les vendes o inscripcions del teu esdeveniment en temps real. I ampliar la teva base de dades de clients amb noves incorporacions, sense cap mena d’esforç.

Per mitjà d’aquest mètode de venda també pots aconseguir informació, per exemple, sobre quins mitjans utilitza l’audiència per arribar fins a tu, quins hàbits de compra té, a quins perfils pertanyen els teus clients, etc.

7. Simplifica el control dels tiquets

Ara ja no cal validar les entrades dels espectadors de la manera tradicional. És a dir, amb treballadors que miren detingudament cada un dels tiquets per comprovar que siguin correctes. Un fet que comporta llargues fileres de gent a les portes del recinte i personal extra.

L’entrada d’assistents on es fa l’esdeveniment és molt més ràpida i segura gràcies a l’app gratuïta que s’instal·la en els mòbils o tauletes dels organitzadors i que permet llegir el codi QR personal i intransferible de cada tiquet.

Amb el sistema que ha ideat Entràpolis per verificar les entrades dels espectadors, ja et pots oblidar de les cues d’accés per sempre! Els assistents no hauran d’esperar-se per poder entrar i tu t’estalviaràs feina. 😉

La venda per Internet complementa la venda a taquilla

En aquest article t’hem explicat com la venda d’entrades per Internet complementa la venda tradicional a taquilla. Com has pogut veure, els avantatges de la venda d’entrades online són múltiples:

  • Fa créixer el nombre de públic que assisteix als teus esdeveniments i fidelitza el que ja tens.
  • Facilita el pagament de les entrades als espectadors.
  • La despesa que genera al promotor és insignificant, comparat amb els beneficis que aporta.
  • La facturació és automàtica i l’ingrés dels diners generats amb la venda d’entrades, també.
  • Permet estalviar-se el cost de les entrades en paper.
  • Facilita la gestió unificada de vendes i espectadors.
  • La comprovació de la validesa del tiquet per mitjà d’una app mòbil estalvia feina i evita les cues d’accés.

Esperem que t’hagin quedat clars els avantatges de vendre entrades online. Si és així, dona’t d’alta gratuïtament a la plataforma Entràpolis. Registra-t’hi com a organitzador i penja-hi els teus esdeveniments de seguida!

En qüestió de minuts podràs començar a vendre entrades o fer inscripcions per als teus actes a través d’Internet. Senzill, ràpid i segur!

Si tens dubtes o vols saber més coses sobre Entràpolis, el millor web per vendre entrades per Internet, omple aquest senzill formulari perquè puguem posar-nos en contacte amb tu.

Categories: General

Esteve

Soc periodista i un corrector obsessiu. Redacto textos. Ara, a Entràpolis i a Perception.

2 Comentaris

Pol · 26 de setembre de 2018 at 9:34

Hola Esteve!

Molt interessant l’article, gràcies. Si organitzo un esdeveniment on l’entrada és gratuïta, puc fer servir Tic Tac Tiquet sense cost? O he de pagar alguna cosa?

Moltes gràcies!

Pol

    Esteve · 28 de setembre de 2018 at 13:33

    Moltes gràcies pel teu comentari, Pol!

    Referent al que em preguntes, efectivament. És tal com ho dius. Si tu no cobres per l’entrada, TicTacTiquet tampoc. Per tant, en aquest cas pots fer servir la plataforma de forma gratuïta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *